• 12-02-2009, 17:54:56
    #1
    .gif banner yaptrilacak

    msn

    ufuk911 at hotmail com
  • 12-02-2009, 18:06:41
    #2
    pm yollandı
  • 12-02-2009, 18:26:41
    #3
    iTrader... @doronty37 arkadasımızın ödemesi yapılmaıs sanırm. @doronty37 ödendi diye konuya mesaj yazmalı. katılım olacagını kendi adıma düşünmüyorum
  • 12-02-2009, 18:33:16
    #4
    msn adresiniz eklendi
  • 12-02-2009, 18:37:48
    #5
    windlass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iTrader... @doronty37 arkadasımızın ödemesi yapılmaıs sanırm. @doronty37 ödendi diye konuya mesaj yazmalı. katılım olacagını kendi adıma düşünmüyorum
    arkadasin odemesi haftasonuna denk geldigi icin pazartesi hesabina gecti. Arkadasa odendi yaz die r10da arkasindan kosacak degilim.

    Banner isi bir arkdasa verilmistir. tesekkurler.
  • 13-02-2009, 23:13:53
    #6
    arkadaşa iki adet banner yapılmıştır...