Konu
Banner yapilacak
12-02-2009, 18:26:41
#3
windlass
iTrader... @doronty37 arkadasımızın ödemesi yapılmaıs sanırm. @doronty37 ödendi diye konuya mesaj yazmalı. katılım olacagını kendi adıma düşünmüyorum