windlass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iTrader... @doronty37 arkadasımızın ödemesi yapılmaıs sanırm. @doronty37 ödendi diye konuya mesaj yazmalı. katılım olacagını kendi adıma düşünmüyorum
arkadasin odemesi haftasonuna denk geldigi icin pazartesi hesabina gecti. Arkadasa odendi yaz die r10da arkasindan kosacak degilim.

Banner isi bir arkdasa verilmistir. tesekkurler.