• 09-12-2014, 22:38:40
    #10
    Bir takım sorunlar olmuş. Benlik bişey yok ama "uygarmedya" arkadaşımızda uğraşmış.

    Kimse birbirini kırmasın.

    ztekin nickli arkadaş, benim istediğim ücreti uygarmedya nickli arkadaşa gönderecek.

    Bence daha fazla uzatmayın sizde. Böyle şeyler oluyor..
  • 09-12-2014, 22:42:37
    #11
    erhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir takım sorunlar olmuş. Benlik bişey yok ama "uygarmedya" arkadaşımızda uğraşmış.

    Kimse birbirini kırmasın.

    ztekin nickli arkadaş, benim istediğim ücreti uygarmedya nickli arkadaşa gönderecek.

    Bence daha fazla uzatmayın sizde. Böyle şeyler oluyor..
    Dostlar benim söylemek istediğim para değil gerekli mesajı konu sahibi arkadaşa özelden ilettim zaten. Para beklentim falan yok. Sadece iş bilinci oluşsun istedim.
  • 09-12-2014, 23:37:41
    #12
    işi banada verdi
  • 10-12-2014, 08:21:15
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    satrancali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işi banada verdi

    Ne işi verdim sana kardeşim ? amacın iftira ile banlattırmaksa gerek yok banlasın yönetim.
  • 10-12-2014, 10:06:49
    #14
    ztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne işi verdim sana kardeşim ? amacın iftira ile banlattırmaksa gerek yok banlasın yönetim.
    skypeye eklediniz hocam... aynı anda herkesi kabul etmişsiniz...

    uzamasın boş verin... hayırlı günler... bir iş olursa skypede eklisiniz...