Bir takım sorunlar olmuş. Benlik bişey yok ama "uygarmedya" arkadaşımızda uğraşmış.
Kimse birbirini kırmasın.
ztekin nickli arkadaş, benim istediğim ücreti uygarmedya nickli arkadaşa gönderecek.
Bence daha fazla uzatmayın sizde. Böyle şeyler oluyor..
Dostlar benim söylemek istediğim para değil gerekli mesajı konu sahibi arkadaşa özelden ilettim zaten. Para beklentim falan yok. Sadece iş bilinci oluşsun istedim.