Bir takım sorunlar olmuş. Benlik bişey yok ama "uygarmedya" arkadaşımızda uğraşmış.

Kimse birbirini kırmasın.

ztekin nickli arkadaş, benim istediğim ücreti uygarmedya nickli arkadaşa gönderecek.

Bence daha fazla uzatmayın sizde. Böyle şeyler oluyor..