• 19-06-2013, 10:55:52
    #19
    Güncel.
  • 19-06-2013, 13:35:23
    #20
    Tasarımın ön izlemesini alabilir miyim?
  • 19-06-2013, 15:58:15
    #21
    1 haftadır bu işi elimizden alacak birisini bulamıyoruz. Css dökülür ve temaya giydirilir diyen herkesle görüştük hemen hemen. Pm attımız konuyu anlattığımız zaman ben yapamam diyor herkes ne garip.


    Konu güncel...
  • 19-06-2013, 17:41:23
    #22
    Tek bir kişi yerine css ve wp işini ayrı ararsanız belki işiniz daha kolay çözülebilir hocam.
  • 19-06-2013, 18:31:34
    #23
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftadır bu işi elimizden alacak birisini bulamıyoruz. Css dökülür ve temaya giydirilir diyen herkesle görüştük hemen hemen. Pm attımız konuyu anlattığımız zaman ben yapamam diyor herkes ne garip.


    Konu güncel...
    Siz bana yazdiniz mi peki ben size mesaj yazfdim. Tasarim demolarini istedim. konunuza altina guncel demissiniz.

    Bana ozel mesaj olarak donmediniz bile. Sonra kimse cikmadi diyorsunuz

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 19-06-2013, 18:48:41
    #24
    _PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bana yazdiniz mi peki ben size mesaj yazfdim. Tasarim demolarini istedim. konunuza altina guncel demissiniz.

    Bana ozel mesaj olarak donmediniz bile. Sonra kimse cikmadi diyorsunuz

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Siz konuyu diğerleri gibi dikkatli okumamışsınız ki size geri dönüş yapayım.
  • 19-06-2013, 18:55:07
    #25
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz konuyu diğerleri gibi dikkatli okumamışsınız ki size geri dönüş yapayım.
    Neresini okumamis olmami nerden cikardiniz bit anlasam.

    Herseyi yapabilecegimi dusunuyorsam yaziyorum.

    Gayet okudum ve sizintasariminizi gormeden fiyat vermemi bekliyorsaniz oyle bisey mumkun degil.

    Her konuya yazan referanslarini yazmismi ilk mesajda siz donus yapmissiniz ama ,)

    Iyi forumlar.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 19-06-2013, 18:56:51
    #26
    _PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresini okumamis olmami nerden cikardiniz bit anlasam.

    Herseyi yapabilecegimi dusunuyorsam yaziyorum.

    Gayet okudum ve sizintasariminizi gormeden fiyat vermemi bekliyorsaniz oyle bisey mumkun degil.

    Her konuya yazan referanslarini yazmismi ilk mesajda siz donus yapmissiniz ama ,)

    Iyi forumlar.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Konuda kişilerden pm atmasını istiyoruz + referansları ile birlikte diyoruz. Siz de bu da yok bunu da geçelim https://www.r10.net/ticaret/46150 buraya da bakıyoruz konuyla ilgili bir çalışma yapmamışsınız. eeee nasıl güvenip iş teslim edeceğiz biz?, Yapmayın lütfen.
  • 19-06-2013, 18:57:56
    #27
    PM gönderildi.