Siz bana yazdiniz mi peki ben size mesaj yazfdim. Tasarim demolarini istedim. konunuza altina guncel demissiniz.
Bana ozel mesaj olarak donmediniz bile. Sonra kimse cikmadi diyorsunuz
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Siz konuyu diğerleri gibi dikkatli okumamışsınız ki size geri dönüş yapayım.