_PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bana yazdiniz mi peki ben size mesaj yazfdim. Tasarim demolarini istedim. konunuza altina guncel demissiniz.

Bana ozel mesaj olarak donmediniz bile. Sonra kimse cikmadi diyorsunuz

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Siz konuyu diğerleri gibi dikkatli okumamışsınız ki size geri dönüş yapayım.