deLi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Siz beni taniyorsunuz. Hemde iyi taniyorsunuz.
Zamaninda r10 dan haberlsmistik.
Messenger kullanilan zamanda kadin portalinizin duzenlemesi galerisi vesairesi icin konusmustuk.
Fiyatta anlasamamistik gibi.
Daha fazlasi da var yazmaya gerek yok.
Fatihtoprak.com ve konu altindan wordpress isleri linkine tiklarsaniz olaya hakimiyet konusundaki tecrubemi gorursunuz.
Yapamayacagim isin altina imzami atmam ben

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi