• 24-12-2010, 00:40:41
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksaraydan Almanya 50 ping maşallah. İstanbulada 1 ms dir sanırım.
    50 düzeyinde demiştim. Buyrun;



    Saygı ve Sevgilerimle
    AHMET YALVAÇ
  • 24-12-2010, 00:42:51
    sunucuoptimizasyon.com
    Yalvac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 düzeyinde demiştim. Buyrun;



    Saygı ve Sevgilerimle
    AHMET YALVAÇ
    Süperonline mı?
  • 24-12-2010, 00:43:36
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süperonline mı?
    hayır TTNET
  • 24-12-2010, 09:02:35
    İstanbuldan 52 çıkıyor.
  • 24-12-2010, 19:24:47
    Üyeliği durduruldu
    Bursadan 56 görüyorum.
  • 31-12-2010, 04:02:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yinemi sorun var :S
  • 31-12-2010, 04:05:26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TekimNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yinemi sorun var :S
    Şu dakikalar Datacenter kaynaklı bir sorun gözükmüyor.
  • 31-12-2010, 04:08:18
    iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu dakikalar Datacenter kaynaklı bir sorun gözükmüyor.
    hetznerde sorun var o zaman