• 15-02-2010, 22:52:13
    #19
    yakında telekom binasını da çalarlar
  • 16-02-2010, 02:20:14
    #20
    Merhabalar

    Dün sabah uyandım bilgisyar başına geçtim malum modemin ışıkları yine hayata küsmüş merak ettim birkaç saat önce adsl vardı şimdi nedne yok diye.

    Telefonun ahizesini kaldırdım ses seda yok hemen yanda oturan babaanneme gittim orada telefon var neyse aradım telekomu durumu izah ettim meğer hırsızlar gene bizim kabloları çalmış

    Yahu çalmaktan bıkmadılar şu kabloları korkuyorum yakında donumuza kadar çalacaklar diye
  • 16-02-2010, 02:22:23
    #21
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Dün sabah uyandım bilgisyar başına geçtim malum modemin ışıkları yine hayata küsmüş merak ettim birkaç saat önce adsl vardı şimdi nedne yok diye.

    Telefonun ahizesini kaldırdım ses seda yok hemen yanda oturan babaanneme gittim orada telefon var neyse aradım telekomu durumu izah ettim meğer hırsızlar gene bizim kabloları çalmış

    Yahu çalmaktan bıkmadılar şu kabloları korkuyorum yakında donumuza kadar çalacaklar diye
    kabloları gören bi yere kamera koy bırak
  • 16-02-2010, 04:58:48
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Fiber Kabloları Hırsızlara Döşemek Lazım. Ancak Böyle Akıllanırlar
  • 16-02-2010, 10:38:02
    #23
    MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kabloları gören bi yere kamera koy bırak
    Kabloların çalındığı yer çok ıssız desem yeridir orada ev filanda yok terkedilmiş ormanlık bir alan var tabi gece karanlık da olunca rahatça indirebiliyorlar Oyüzden kamera koyma imkanımız yok
  • 16-02-2010, 10:55:13
    #24
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet ddosdur, botnettir uğraşsın dursun. Adam almış bahçe makasıyla kablolara girişmiş. Ötesi var mı? (:

    adamlar ddos filan hiç ugrasmamışlar kökten çözüm yapmışlar

    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Dün sabah uyandım bilgisyar başına geçtim malum modemin ışıkları yine hayata küsmüş merak ettim birkaç saat önce adsl vardı şimdi nedne yok diye.

    Telefonun ahizesini kaldırdım ses seda yok hemen yanda oturan babaanneme gittim orada telefon var neyse aradım telekomu durumu izah ettim meğer hırsızlar gene bizim kabloları çalmış

    Yahu çalmaktan bıkmadılar şu kabloları korkuyorum yakında donumuza kadar çalacaklar diye

    D: tam komedi sizinkisi he küstürmeyin şu modemin ışıklarını
  • 16-02-2010, 10:57:43
    #25
    ProwL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olacak en pahalı madenlerden =) adamlar kanalizasyon kapaklarını çalıyolar fiber kabloları çalmışlar çok mu
    Maden????
    Fiber Optik Ocağı mı var sanıyorsun, işçiler kazıp çıkartıyor?
  • 16-02-2010, 14:23:47
    #26
    Üyeliği durduruldu
    iş hırsızlık işi değil :d rakip firma işleri kötü gidince yapmıştır bir hayinlik yoksa nereden bilecek hırsız kabloların orada olduğunu
  • 19-02-2010, 18:33:05
    #27
    Üyeliği durduruldu
    EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maden????
    Fiber Optik Ocağı mı var sanıyorsun, işçiler kazıp çıkartıyor?
    Ahaha koptum