rapidswitch fiber kopması :D
26
●2.878
- 16-02-2010, 02:20:14Merhabalar
Dün sabah uyandım bilgisyar başına geçtim malum modemin ışıkları yine hayata küsmüş merak ettim birkaç saat önce adsl vardı şimdi nedne yok diye.
Telefonun ahizesini kaldırdım ses seda yok hemen yanda oturan babaanneme gittim orada telefon var neyse aradım telekomu durumu izah ettim meğer hırsızlar gene bizim kabloları çalmış

Yahu çalmaktan bıkmadılar şu kabloları korkuyorum yakında donumuza kadar çalacaklar diye
- 16-02-2010, 02:22:23kabloları gören bi yere kamera koy bırakhelperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2010, 10:38:02Kabloların çalındığı yer çok ıssız desem yeridir orada ev filanda yok terkedilmiş ormanlık bir alan var tabi gece karanlık da olunca rahatça indirebiliyorlarMaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyüzden kamera koyma imkanımız yok
- 16-02-2010, 10:55:13Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar ddos filan hiç ugrasmamışlar kökten çözüm yapmışlar
helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
D

:
tam komedi sizinkisi he
küstürmeyin şu modemin ışıklarını
- 16-02-2010, 10:57:43Maden????ProwL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiber Optik Ocağı mı var sanıyorsun, işçiler kazıp çıkartıyor?
