Millet ddosdur, botnettir uğraşsın dursun. Adam almış bahçe makasıyla kablolara girişmiş. Ötesi var mı? (:
adamlar ddos filan hiç ugrasmamışlar kökten çözüm yapmışlar
Merhabalar
Dün sabah uyandım bilgisyar başına geçtim malum modemin ışıkları yine hayata küsmüş merak ettim birkaç saat önce adsl vardı şimdi nedne yok diye.
Telefonun ahizesini kaldırdım ses seda yok hemen yanda oturan babaanneme gittim orada telefon var neyse aradım telekomu durumu izah ettim meğer hırsızlar gene bizim kabloları çalmış
Yahu çalmaktan bıkmadılar şu kabloları korkuyorum yakında donumuza kadar çalacaklar diye
D



:

tam komedi sizinkisi he

küstürmeyin şu modemin ışıklarını