helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar

Dün sabah uyandım bilgisyar başına geçtim malum modemin ışıkları yine hayata küsmüş merak ettim birkaç saat önce adsl vardı şimdi nedne yok diye.

Telefonun ahizesini kaldırdım ses seda yok hemen yanda oturan babaanneme gittim orada telefon var neyse aradım telekomu durumu izah ettim meğer hırsızlar gene bizim kabloları çalmış

Yahu çalmaktan bıkmadılar şu kabloları korkuyorum yakında donumuza kadar çalacaklar diye
kabloları gören bi yere kamera koy bırak