• 27-01-2020, 23:36:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar Dostlar,

    Türktelekom ve ttnet erişimleri gitti herhalde, kartal-gayrettepe-yenibosna erişimleri kısa süreli gitti geldi.Aynı problemi yaşayan varmı?Bu süreçte, r10.net'e de giremedim.Aynı şekilde anadolu yakasında da oturan arkadaşımzıda giremedi.
  • 27-01-2020, 23:36:52
    #2
    R10'a bugun bende giremedim ama sebebi tutktelekom degildi. Bende turktelekom'un alt yapısıyla bağlanıyorum hocam.
  • 27-01-2020, 23:41:45
    #3
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'a bugun bende giremedim ama sebebi tutktelekom degildi. Bende turktelekom'un alt yapısıyla bağlanıyorum hocam.
    Durumun r10 ile alakası yok, bir çok yere giriş alınamadı.Bir çok connectıon da düşüş yaşandı.
  • 27-01-2020, 23:42:56
    #4
    Anadolu yakasındayım fakat böyle bir sıkıntı yaşamadım hocam. Arada sırada oluyor Türk Telekom diyor heralde biraz sinir edelim diye.
  • 27-01-2020, 23:43:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu sorunu bugün tam dört beş kere yaşadım ve az evvel tekrar yaşadım..
  • 27-01-2020, 23:45:53
    #6
    Şu internet işini bir türlü çözemedik koskoca Türkiyede.
  • 28-01-2020, 00:18:02
    #7
    Müşteri ortalama kullanım x müşteri sayısı = bant
    Yedeksiz sistem olursa sonuç bu
    Normal de ortalama x2 x müşteri Sayısı olup ani yüklenmeler ön görülmeli ama bunlar ne kadar az yatırım o kadar çok boşaltma olduğu için sonuç bu daha çok gider