Merhabalar Dostlar,
Türktelekom ve ttnet erişimleri gitti herhalde, kartal-gayrettepe-yenibosna erişimleri kısa süreli gitti geldi.Aynı problemi yaşayan varmı?Bu süreçte, r10.net'e de giremedim.Aynı şekilde anadolu yakasında da oturan arkadaşımzıda giremedi.
Türktelekom - TTNET Erişimleri
6
●385
- 27-01-2020, 23:36:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 27-01-2020, 23:41:45Durumun r10 ile alakası yok, bir çok yere giriş alınamadı.Bir çok connectıon da düşüş yaşandı.ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2020, 23:42:56Anadolu yakasındayım fakat böyle bir sıkıntı yaşamadım hocam. Arada sırada oluyor Türk Telekom diyor heralde biraz sinir edelim diye.
- 28-01-2020, 00:18:02Müşteri ortalama kullanım x müşteri sayısı = bant
Yedeksiz sistem olursa sonuç bu
Normal de ortalama x2 x müşteri Sayısı olup ani yüklenmeler ön görülmeli ama bunlar ne kadar az yatırım o kadar çok boşaltma olduğu için sonuç bu daha çok gider