Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar Dostlar,
Türktelekom ve ttnet erişimleri gitti herhalde, kartal-gayrettepe-yenibosna erişimleri kısa süreli gitti geldi.Aynı problemi yaşayan varmı?Bu süreçte, r10.net'e de giremedim.Aynı şekilde anadolu yakasında da oturan arkadaşımzıda giremedi.