ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'a bugun bende giremedim ama sebebi tutktelekom degildi. Bende turktelekom'un alt yapısıyla bağlanıyorum hocam.
Durumun r10 ile alakası yok, bir çok yere giriş alınamadı.Bir çok connectıon da düşüş yaşandı.