• 10-01-2020, 22:36:09
    #19
    Yıllardır DGN'de barınıyoruz. Sorun olmuyor mu elbette oluyor ancak yaşanan sorunlara kısa sürede çözüm üretiyorlar. Teknik problem mutlaka nereye giderseniz gidin olacaktır ama nispeten diğer veri merkezleri ile kıyaslandığında DGN Teknoloji tarafında daha kısa süre içerisinde çözüm üretileceğine eminim. @Daghan; bey ile iletişim kurmanızı tavsiye ederim.
  • 10-01-2020, 22:41:48
    #20
    TURKLOKASYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır DGN'de barınıyoruz. Sorun olmuyor mu elbette oluyor ancak yaşanan sorunlara kısa sürede çözüm üretiyorlar. Teknik problem mutlaka nereye giderseniz gidin olacaktır ama nispeten diğer veri merkezleri ile kıyaslandığında DGN Teknoloji tarafında daha kısa süre içerisinde çözüm üretileceğine eminim. @Daghan; bey ile iletişim kurmanızı tavsiye ederim.
    Tavsiyeniz için teşekkür ederim Dağhan Bey ile iletişime geçeceğim.

    İyi çalışmalar dilerim.
  • 11-01-2020, 00:13:32
    #21
    Platin üye
    Alihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiyeniz için teşekkür ederim Dağhan Bey ile iletişime geçeceğim.

    İyi çalışmalar dilerim.
    Direkt verimerkezi istediğiniz için kesinlikle netinternet ile görüşmenizi öneririz. 8. yılımızı geride bırakıyoruz.

    @Ni-Osman ve @Ni_Ali yardımcı olacaktır
  • 11-01-2020, 00:28:29
    #22
    webtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt verimerkezi istediğiniz için kesinlikle netinternet ile görüşmenizi öneririz. 8. yılımızı geride bırakıyoruz.

    @Ni-Osman ve @Ni_Ali yardımcı olacaktır
    Öneriniz için teşekkür ederim, hepsi ile görüşüp değerlendireceğim.

    İyi çalışmalar.
  • 11-01-2020, 00:48:31
    #23
    Kurumsal Üye
    DGN ve Netinternet'i tavsiye ederim.
  • 11-01-2020, 00:49:30
    #24
    Merhabalar .
    DGN içerisinde 2 adet kendi alanımız var . 1 Alan boş durumdadır . Bizden hizmet alın diye yazmıyoruz . Alan düşünceniz var ise Daghan bey ile görüşme sağlarız boşa çıkan 18m2 alanı size devir edebiliriz .
    İletişime geçer iseniz detaylıca konuşabiliriz .

    https://www.r10.net/datacenter/21677...lere-acik.html

    Saygılarımızla.
    TTNETDC
  • 11-01-2020, 00:49:24
    #25
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGN ve Netinternet'i tavsiye ederim.
    Tavsiyeniz için teşekkür ederim.

    İyi çalışmalar.
  • 11-01-2020, 00:51:57
    #26
    ttnetdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar .
    DGN içerisinde 2 adet kendi alanımız var . 1 Alan boş durumdadır . Bizden hizmet alın diye yazmıyoruz . Alan düşünceniz var ise Daghan bey ile görüşme sağlarız boşa çıkan 18m2 alanı size devir edebiliriz .
    İletişime geçer iseniz detaylıca konuşabiliriz .

    https://www.r10.net/datacenter/21677...lere-acik.html

    Saygılarımızla.
    TTNETDC
    Merhabalar,

    PM ilettim, iyi çalışmalar.
  • 11-01-2020, 03:59:58
    #27
    Bence düşünmeden DGN tercih edin derim. Uzun süre sunucularımı barındırdım ve Dağhan bey de işini hakkıyla yapan çok değerli birisi. İllaki her verimerkezinde çeşitli teknik problemler olacaktır fakat DGN bu problemlere hem çok hızlı çözüm üretebiliyor hem de gerçekten güçlü bir altyapıya sahip.