Veri Merkezi Tavsiyesi
44
●3.882
- 10-01-2020, 22:36:09Yıllardır DGN'de barınıyoruz. Sorun olmuyor mu elbette oluyor ancak yaşanan sorunlara kısa sürede çözüm üretiyorlar. Teknik problem mutlaka nereye giderseniz gidin olacaktır ama nispeten diğer veri merkezleri ile kıyaslandığında DGN Teknoloji tarafında daha kısa süre içerisinde çözüm üretileceğine eminim. @Daghan; bey ile iletişim kurmanızı tavsiye ederim.
- 10-01-2020, 22:41:48Tavsiyeniz için teşekkür ederim Dağhan Bey ile iletişime geçeceğim.TURKLOKASYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi çalışmalar dilerim. - 11-01-2020, 00:13:32Direkt verimerkezi istediğiniz için kesinlikle netinternet ile görüşmenizi öneririz. 8. yılımızı geride bırakıyoruz.Alihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Ni-Osman ve @Ni_Ali yardımcı olacaktır - 11-01-2020, 00:28:29Öneriniz için teşekkür ederim, hepsi ile görüşüp değerlendireceğim.webtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi çalışmalar. - 11-01-2020, 00:49:30Merhabalar .
DGN içerisinde 2 adet kendi alanımız var . 1 Alan boş durumdadır . Bizden hizmet alın diye yazmıyoruz . Alan düşünceniz var ise Daghan bey ile görüşme sağlarız boşa çıkan 18m2 alanı size devir edebiliriz .
İletişime geçer iseniz detaylıca konuşabiliriz .
https://www.r10.net/datacenter/21677...lere-acik.html
Saygılarımızla.
TTNETDC - 11-01-2020, 00:49:24
- 11-01-2020, 00:51:57
- 11-01-2020, 03:59:58Bence düşünmeden DGN tercih edin derim. Uzun süre sunucularımı barındırdım ve Dağhan bey de işini hakkıyla yapan çok değerli birisi. İllaki her verimerkezinde çeşitli teknik problemler olacaktır fakat DGN bu problemlere hem çok hızlı çözüm üretebiliyor hem de gerçekten güçlü bir altyapıya sahip.