Merhabalar .
DGN içerisinde 2 adet kendi alanımız var . 1 Alan boş durumdadır . Bizden hizmet alın diye yazmıyoruz . Alan düşünceniz var ise Daghan bey ile görüşme sağlarız boşa çıkan 18m2 alanı size devir edebiliriz .
İletişime geçer iseniz detaylıca konuşabiliriz .
https://www.r10.net/datacenter/21677...lere-acik.html
Saygılarımızla.
TTNETDC