Bence düşünmeden DGN tercih edin derim. Uzun süre sunucularımı barındırdım ve Dağhan bey de işini hakkıyla yapan çok değerli birisi. İllaki her verimerkezinde çeşitli teknik problemler olacaktır fakat DGN bu problemlere hem çok hızlı çözüm üretebiliyor hem de gerçekten güçlü bir altyapıya sahip.