Merhaba arkadaşlar, zaman zaman oyun serverleri için vds felan satın alıyorum. Şimdi aklımda bir olgu oluştu, r210 veya farkli bir server satın alsam. Bunu her hangi bi yerde barındırma gibi durumum nedir? Bilgim olmadıgı için beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim. teşekkurler.
Daha önce kiralayarak fiziksel sunucu yönettim fakat, kendi makinemi barındırmak daha uyguna gelirmi benim için?
Barındırma hakkında bir kaç sorum var.
5
●308
- 14-01-2019, 11:48:31Merhaba,
Eğer birden fazla VDS var ise kendi donanımızı kullanmak daha kaarlı olabilir. Örneğin R210 bir sunucunuzu 250 TL ye barındırıyorsunuz 32GB ram yaptınız. Veya 1GB Ramlı 20 TL' den VDS aldığınızı hesaplayın aradaki fark çıkacaktır. Barındırma yaparken mümkünse ram miktarınızı fazla tutun çünkü 32GB ramde yapsanız 96 da aynı parayı ödersiniz. X5670 gibi bir işlemci kullanarak ortalama 1A elektrik tüketebilirsiniz. En önemli unsur barındırma yaparken oyun sunucusu olduğunu belirtin ddos saldırısından dolayı 2 gün sonra mağdur olabilirsiniz. - 14-01-2019, 11:52:08Degerli yorumunuz için teşekkür ederim, kusura bakmayın bir sorum daha olacak peki bu ip adresleri ücretlendirmesi felan nasil?mselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca datamerkezi ile direk benimmi intibat kurmam yada aracımı bulmam dogru olur. Fiyat konusunda? - 14-01-2019, 12:02:11Merhaba,
IP tamamen alacağınız yer ile alakalı. Sizlerde dışarıdan /24 kiralayabilirsiniz ortalama 400 TL civarlarında olacaktır. Direkt DC' den tek sunucu için fazla fiyat alabilirsiniz. Ayrıca oyunlarda DDoS koruması sağlayan bizim haricimizde bir kaç firma mevcut böyle yerlerden teklif almanız daha iyi olacaktır. DDoS ile işim veya sorunum yok diyorsanızda herhangi bir aracı hosting firmasından daha uygun fiyat alırsınız.
Saygılarımızla,
SiberDC - 14-01-2019, 18:34:26refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi evinde barındır hocam
)
https://www.r10.net/datacenter/19768...ost-etmek.html - 14-01-2019, 18:42:02Evde upload baya iyi olması lazım bide ip pahalıya denk gelir sanırım.TriSTatiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)