Konu
Barındırma hakkında bir kaç sorum var.
14-01-2019, 18:42:02
#6
refalert
TriSTatiS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kendi evinde barındır hocam
)
https://www.r10.net/datacenter/19768...ost-etmek.html
Evde upload baya iyi olması lazım bide ip pahalıya denk gelir sanırım.