Merhaba arkadaşlar, zaman zaman oyun serverleri için vds felan satın alıyorum. Şimdi aklımda bir olgu oluştu, r210 veya farkli bir server satın alsam. Bunu her hangi bi yerde barındırma gibi durumum nedir? Bilgim olmadıgı için beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim. teşekkurler.
Daha önce kiralayarak fiziksel sunucu yönettim fakat, kendi makinemi barındırmak daha uyguna gelirmi benim için?