DGN'de kesinti mi var?
13
●1.475
- 21-10-2018, 17:53:28Telekom kaynaklı gibi görünüyor, bursa pop noktasından başlayan yüksek ping ve paket kaybı mevcut.
Süperonline ve vodafone erişiminde sorun görünmüyor.
Edit: Düzeldi an itibariyle. - 21-10-2018, 17:53:36Almanya ve Bursa altyapısında bir sorun mevcut.
https://ping.eu/traceroute/ adresinden sitenizi yazarak kontrol edebilirsiniz Türk Telekom sorunlarını. - 21-10-2018, 17:56:18Türk Telekom yurtdışı erişiminde Avrupa ve Amerika geçişinde paket kaybı olduğu görülmektedir. Konuyla ilgili operatörden bilgi talep edilmiştir.
https://twitter.com/dgnplus/status/1054020207168118785 - 21-10-2018, 17:58:00Durumdan haberdarlar, gerekli kontrolleri sağlıyorlar.
Edit: Problem giderilmiş. - 21-10-2018, 18:06:55İzlediğim kadarı ile Türk Telekom Avrupa girişi sonrası bir sorun yaşandı. Devamında trafik İzmir linkine kaydığı için İzmir tarafı sorun yaşadı.
Devamında da herseye normale döndü. Turkcell ve Vodafone peering bağlantıları olduğu için de bu operatörü kullananlar ülke içi erişimde bir sorun yaşamadı.
Ekran başında olmasam, konu başlığını görüp, kalp çarpıntısı yaşayabilirdim. konu sahibine selam ederim