Türk Telekom yurtdışı erişiminde Avrupa ve Amerika geçişinde paket kaybı olduğu görülmektedir. Konuyla ilgili operatörden bilgi talep edilmiştir.



https://twitter.com/dgnplus/status/1054020207168118785