İzlediğim kadarı ile Türk Telekom Avrupa girişi sonrası bir sorun yaşandı. Devamında trafik İzmir linkine kaydığı için İzmir tarafı sorun yaşadı.
Devamında da herseye normale döndü. Turkcell ve Vodafone peering bağlantıları olduğu için de bu operatörü kullananlar ülke içi erişimde bir sorun yaşamadı.
Ekran başında olmasam, konu başlığını görüp, kalp çarpıntısı yaşayabilirdim. konu sahibine selam ederim