Radore Yine Patladı...
303
●30.510
- 05-05-2018, 01:19:48Taşınma zamanı geldi... Yeter abi yeter.. Yani para falan kaybetmek değil mevzu, parasında da değil buradaki kimse. Adamlar olabildiğine kendilerini bozdular. Yazık emeklerimize yazık, hem de çok yazık...
- 05-05-2018, 01:21:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.diğerlerini bilmiyorum ama ben ixir'in müşterisiyim kendi sitelerinde de, benim sunucumda da herhangi bir kesinti yok, üstelik 654 gündür up görülüyor. tier3 tarafında olduğunu biliyorum.Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2018, 01:21:52Bu seferki sorun neymiş acaba onu merak ettim inşallah zararsız atlatırsınız
- 05-05-2018, 01:23:15Myhostcum, Pnet, LNWServers, PoyrazHosting hostunda buluna sitelerime erişim var hala ve tabi blogger olanlara.
Onun dışında diğer firmalardaki 2 reseller ve hostlar komple gitti tam vaktinde... - 05-05-2018, 01:25:59Üyeliği durduruldutedbir bizden tevekkül Allah'tanSiriusBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2018, 01:28:01Evet, geçen hafta etmiş olduğumuz zarar Sayın Radore yetkilileri için yeterli gelmediğinden ötürü aynı günün gecesi denk gelen bir cumartesi girişi daha bunu yaptılar. Sanırım bizi ırgat yerine koyuyorlar.
Taşınma zamanı geldi açıkcası. Kaybedilen maddi zararın yerini karşılamıyorlarda yazık.
