Taşınma zamanı geldi... Yeter abi yeter.. Yani para falan kaybetmek değil mevzu, parasında da değil buradaki kimse. Adamlar olabildiğine kendilerini bozdular. Yazık emeklerimize yazık, hem de çok yazık...