Evet, geçen hafta etmiş olduğumuz zarar Sayın Radore yetkilileri için yeterli gelmediğinden ötürü aynı günün gecesi denk gelen bir cumartesi girişi daha bunu yaptılar. Sanırım bizi ırgat yerine koyuyorlar.
Taşınma zamanı geldi açıkcası. Kaybedilen maddi zararın yerini karşılamıyorlarda yazık.