bgn yeni bir sunucu koymak için nixcon u aradık ve kapanacaklarını söylediler.
co location ları geri iade edeceklermiiş . dedicated olanlarıda yedekleyip teslim edeceklermiş ...
yani bn inanmadım ama doğru mu bir bilginiz var mı ?
uzun süredir nixcon la çalışıyorum ve çok memnundum bunu duyunca çok şaşırdım.
konuyla ilgili bilgisi olan varsa bilgi verebilirmi .
Nixcon Kapanıyor (mu?)
7
●1.209
- 09-05-2008, 23:06:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 09-05-2008, 23:44:25pardon arkadşlar görmemişim.
başlığı sileiblirmiyiz veya kilitleyeiblirsek çok sevnrm
ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-05-2008, 01:11:07Üyeliği durdurulduYarın nixconun önünde tezgah açıyorum. "GEL ARKADAŞ GEEEL 10mbit 250 YTL geeeel yerli hattı türkün hattı geeel."
- 10-05-2008, 01:16:33sakın onlarda kasayı yere vurmasınlar dükkanın önünde..berlin36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle