• 09-05-2008, 23:05:59
    #1
    bgn yeni bir sunucu koymak için nixcon u aradık ve kapanacaklarını söylediler.

    co location ları geri iade edeceklermiiş . dedicated olanlarıda yedekleyip teslim edeceklermiş ...

    yani bn inanmadım ama doğru mu bir bilginiz var mı ?


    uzun süredir nixcon la çalışıyorum ve çok memnundum bunu duyunca çok şaşırdım.


    konuyla ilgili bilgisi olan varsa bilgi verebilirmi .
  • 09-05-2008, 23:06:47
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/dedicated-co-loca...05-2008de.html

    tüm türkiye onu konuşuyor
  • 09-05-2008, 23:42:05
    #3
    Türkiye demeyelim sadece sunucusu orda olanlar ve rant peşinde olan diğer firmalar Türkiyede 50 den fazla DC var ancak türk telekom kapanırsa o zaman TR konuşur.
  • 09-05-2008, 23:44:25
    #4
    pardon arkadşlar görmemişim.

    başlığı sileiblirmiyiz veya kilitleyeiblirsek çok sevnrm

    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • 09-05-2008, 23:58:04
    #5
    kapaniyo kapaniyor kardes pazartesi kepenkleri kapatacaklarmis
  • 10-05-2008, 01:11:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yarın nixconun önünde tezgah açıyorum. "GEL ARKADAŞ GEEEL 10mbit 250 YTL geeeel yerli hattı türkün hattı geeel."
  • 10-05-2008, 01:16:33
    #7
    berlin36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapaniyo kapaniyor kardes pazartesi kepenkleri kapatacaklarmis
    sakın onlarda kasayı yere vurmasınlar dükkanın önünde..
  • 10-05-2008, 01:23:44
    #8
    konuyu kililtlesek daha iyi olacak gibi .