bgn yeni bir sunucu koymak için nixcon u aradık ve kapanacaklarını söylediler.

co location ları geri iade edeceklermiiş . dedicated olanlarıda yedekleyip teslim edeceklermiş ...

yani bn inanmadım ama doğru mu bir bilginiz var mı ?


uzun süredir nixcon la çalışıyorum ve çok memnundum bunu duyunca çok şaşırdım.


konuyla ilgili bilgisi olan varsa bilgi verebilirmi .