bgn yeni bir sunucu koymak için nixcon u aradık ve kapanacaklarını söylediler.
co location ları geri iade edeceklermiiş . dedicated olanlarıda yedekleyip teslim edeceklermiş ...
yani bn inanmadım ama doğru mu bir bilginiz var mı ?
uzun süredir nixcon la çalışıyorum ve çok memnundum bunu duyunca çok şaşırdım.
konuyla ilgili bilgisi olan varsa bilgi verebilirmi .