Konu
Nixcon Kapanıyor (mu?)
09-05-2008, 23:42:05
#3
capitol
Türkiye demeyelim sadece sunucusu orda olanlar ve rant peşinde olan diğer firmalar Türkiyede 50 den fazla DC var ancak türk telekom kapanırsa o zaman TR konuşur.