• 22-12-2015, 11:50:49
    #1
    Selamlar,

    Kirala senin olsun için ne tür donanım talepleriniz var yorumlarınızı rica ediyorum.

    Bir süredir devam eden çalışmalarımızı neredeyse sonucuna ulaştırmak üzereyiz. İşin profesyonellerine özel çözümlerin gazına basmaya başlamadan önce topu size atıp ihtiyaçlarınızı ilk elden dinlemek isterim.

    Çözüm olarak 2 tip çözüm düşünüyoruz. Bunlar benim eski şirketimde ve Radore'de zaten yıllardır uygulanan çözümler.

    1. tip çözümde direkt olarak donanımı size teslim etmek, kendi Co-Location alanlarınızda bu donanımları kullanmak var. Bu donanımlarda Sunucu, Storage, Network Ekipmanı, Firewall gibi cihazların tamamı konusunda yorumlarınızı rica ederim.

    2. tip çözümde işin güvenlik, network kısmını bizim sağladığımız, siz toptan satın alan profesyonellere anahtar teslimi olarak sunduğumuz çözümlerimizdeki ihtiyaçlarınız.
  • 22-12-2015, 23:29:33
    #2
    1. seçenekte son kullanıcı yerine bayi statüsündeki müşterilerinize bir miktar büyüme kazandırırsınız çokta ilginç bir durum olmaz zira her firma belli kapasitedeki müşterilerini destekler. Oysaki, daha istikrarlı büyüme ve karlılık için elinizi taşın altına koyarak son kullanıcıyı hedeflemelisiniz.

    2. seçenekte örnek olarak, DGN, daha makul seviyedeki Net İnternet, kampanyaları zaten mevcut forumda. Her ikiside, hem bayi statüsündeki müşterilerine hemde son kullanıcılara hitap ediyor.

    Ek olarak,
    Yapacağınız yatırımı ciddi boyutta yapın çokta para sıkıntısı çekmezsiniz zaten firma olarak Yoksa daha önceden gördüğümüz gibi, 78'e 36 aydan verelim, sonra kurtarmıyo 90 yapalım, sonra 150'ye çıkalım, 36 ayda çok uzun oldu biz bunu 24'e düşürelim demeyin..

    Network durumunuz hala eskisi gibiyse personelin, saldırı konusunda "Siz firewall gönderin" dememelerini rica edin, en azından bu durum için çalışmalarımız devam ediyor falan desinler

    Birde fiyatlarınızı r10 kullanıcıları için İstanbul bazlı değilde, İç Anadolu bazlı olarak güncellerseniz belki piyasalarda %15-30 aralığında bir hareketlilik sağlarsınız.

    Sonuçta kirala senin olsun, taksitle İstanbul'u satsalar alır bu millet
  • 22-12-2015, 23:53:12
    #3
    makrodns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. seçenekte son kullanıcı yerine bayi statüsündeki müşterilerinize bir miktar büyüme kazandırırsınız çokta ilginç bir durum olmaz zira her firma belli kapasitedeki müşterilerini destekler. Oysaki, daha istikrarlı büyüme ve karlılık için elinizi taşın altına koyarak son kullanıcıyı hedeflemelisiniz.
    Eski işimde yıllarca bayiler desteklendi, bayilere son kullanıcıya satılan fiyattan neredeyse %60-70 ucuza hizmet verildi. Radorede de durum bu şekilde devam ediyor. Ben yıllardır söylerim bana çalışacak bayi gerek, yeteri işini düzgün yapsın desteğin kralını veririz.


    makrodns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. seçenekte örnek olarak, DGN, daha makul seviyedeki Net İnternet, kampanyaları zaten mevcut forumda. Her ikiside, hem bayi statüsündeki müşterilerine hemde son kullanıcılara hitap ediyor.
    Bu işi ilk yapan sanırım Net internetti, fakat benim dönemimde sağlanan fiyatları incelerseniz bayileri nasıl koruduğumu görürsünüz. Bu konuda rakiplerimizin yanlış bilgilendirmelerini gördüm, hala görüyorum. Fakat bu bayileri desteklememizi engellemeyecek, uygun olan tüm desteği göstermeye devam edeceğiz.

    makrodns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek olarak,
    Yapacağınız yatırımı ciddi boyutta yapın çokta para sıkıntısı çekmezsiniz zaten firma olarak Yoksa daha önceden gördüğümüz gibi, 78'e 36 aydan verelim, sonra kurtarmıyo 90 yapalım, sonra 150'ye çıkalım, 36 ayda çok uzun oldu biz bunu 24'e düşürelim demeyin..
    Bu tür yatırımlar parti parti yapılır. Bugün alınan cihazın fiyatı 100 tl ise ve biz stokları bitirdiysek, 2 ay sonra yeniden satın aldığımız cihazların fiyatları 80 de olabilir olabilir, bu bizim değil, hem dolar hem satıcının fiyatlaması ile ilgilidir. Ama bugun 100 tl den aldıgınız hizmetin sözleşmesini yaptıktan sonra 3 ay geçince kafamıza göre 120 yapma şansı yoktur.


    makrodns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Network durumunuz hala eskisi gibiyse personelin, saldırı konusunda "Siz firewall gönderin" dememelerini rica edin, en azından bu durum için çalışmalarımız devam ediyor falan desinler
    Firewall her şirkette olduğu gibi ekstra sağlanan bir hizmet. Şuanda bu konuda makul ücret çerçevesinde çözüm sağlamaktayız.


    makrodns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde fiyatlarınızı r10 kullanıcıları için İstanbul bazlı değilde, İç Anadolu bazlı olarak güncellerseniz belki piyasalarda %15-30 aralığında bir hareketlilik sağlarsınız.
    Bunu tam anlamadım, fiyatlar şehirlere göre değil aksine dolar kuru ve maliyete göre yapılır, ucuza gelmiyorsa malesef tüm suçu verimerkezinde bulmamanız gerekir.



    makrodns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçta kirala senin olsun, taksitle İstanbul'u satsalar alır bu millet
    Güzel yorumlar için teşekkürler.

    Kirala senin olsun veya Dedicated işi malesef sizlerin düşündüğü kadar karlı bir iş değil. Bu işleri yapmanın asıl amacı kabin, elektrik ve hat satmaktır. Ayrıca bu iş roket bilimide değil, açın ebay i, eski sunucuların fiyatlarını inceleyip standart banka kredi oranını ekleyerek deneyin göreceksiniz maliyetlerimizi. Bu konuda tavsiyem diğer hizmetleri karşılaştırmanız yönünde.
  • 23-12-2015, 08:12:02
    #4
    makrodns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoksa daha önceden gördüğümüz gibi, 78'e 36 aydan verelim, sonra kurtarmıyo 90 yapalım, sonra 150'ye çıkalım, 36 ayda çok uzun oldu biz bunu 24'e düşürelim demeyin..
    şöyle bir tüyo vereyim.

    kirala-senin olsun sisteminde, ram ve hddleri minimum alıp kendiniz cepten peşin ödeyerek ram ve hdd yükseltmesi yaparsanız

    * dell, hp gibi markaların en karlı sattığı ürünler ram, hdd ve kvmdir. tasarruf etmiş olursunuz

    * sunucunun bir kısmını peşin karşıladığınız için borcunuz daha hafif, ödenebilir olur

    * kiralamaktan vazgeçerseniz ram / hdd yi geri alır, başka sunucularda kullanabilirsiniz.
  • 23-12-2015, 08:33:59
    #5
    Bu durum ile alakalı olarak bir panel düzenleyip insanlar ile birebir yüz yüze taleplerini almanız daha mantıklı olacaktır. Her firma , kişi size burada istediği değerleri bildiremeyebilir. Hepimiz biliyoruz ki ikili ilişkiler daha iyi sonuçlar çıkarıyor. Bu sebepten bir panel oluşturup genel , firma ve bireysel anlamda bir sonuç çıkarmanız daha iyi olacaktır Selçuk bey.
  • 23-12-2015, 10:57:55
    #6
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durum ile alakalı olarak bir panel düzenleyip insanlar ile birebir yüz yüze taleplerini almanız daha mantıklı olacaktır. Her firma , kişi size burada istediği değerleri bildiremeyebilir. Hepimiz biliyoruz ki ikili ilişkiler daha iyi sonuçlar çıkarıyor. Bu sebepten bir panel oluşturup genel , firma ve bireysel anlamda bir sonuç çıkarmanız daha iyi olacaktır Selçuk bey.
    Güzel fikir, bu konuda Hosting Festivali içerisinde bir planımız vardı. Fakat hızlandırmaktan zarar gelmez. Bu konuda görüşmek isteyenler bana PM veya mail ile selcuk@selcuk.com dan ulaşabilirler.

    Bu arada yüzyüze görüşmek için malum İstanbula gelmeniz veya bizim Ankara-İzmir gibi şehirlerdeki işlerimizde denk gelmemiz gerekiyor. Online olarak yapma şansı olunca tüm şehirlerdeki arkadaşların katılması mümkün olabiliyor. Bu yüzden dileyen buyursun gelsin çayımızı içsin, dileyen mail atsın... Dükkan sizin.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:57:55 -->-> Daha önceki mesaj 09:41:35 --

    Bu arada ATX vs Rack konusunda düşünceleriniz neler? ATX sunucu tercih ediyor musunuz halen?
  • 29-12-2015, 11:23:48
    #7
    Merhaba,

    Şahsi projelerinde mümkün olduğunca kirala senin olsun şeklinde hizmet almayı tercih eden bir müşteriyim. Çok da güzel bir fikir kanaatimce.

    Yalnız burada benim en çok muzdarip olduğum konu konfigurasyon konusunda karar vermek ve bu konuda firmalardan fiyat almak.

    Belli bir fikirle yola çıkıp projenin geleceğini hesap ederek alım yapmayı düşünürken üstünde karar kılınan konfigurasyon da oldukça değişiklik gösterebilmekte. Eğer müşterileri sürekli mail atarak fiyat talep etme yükünden kurtarabilirseniz (benim gibi) müşterilere çok daha büyük bir kolaylık sağlamış ve karar kılmalarına ciddi ölçüde yardımcı olmuş olursunuz.

    Basit bir web sayfasıyla bunu yapmanız da oldukça mümkün. Şöyle ki; müşteri öncelikle istediği işlemci modelini seçer. Bu seçim yapıldıktan sonra sayfanın en sağında uygun sunucular listelenir. Ardından talep edilen ram, harddisk(1. 2. 3. 4. disk vs), raid kartı bilgileri alınır. Yapılan seçimlere uygun sunucu modelleri sağ tarafta güncellenir. En son aşamada eğer radoreden barındırma hizmeti alınması isteniyorsa hat, trafik ve (istenmesi durumunda) firewall seçenekleri yer alır. Tüm seçenekler işaretlendikten sonra 12, 24 ve 36 ay vadeli şekilde hizmet bedeli müşteriye sunulur. Müşteri almaya karar kıldıktan sonra otomatik sipariş geçebilir. Eğer müşteri bayinizse otomatik iskonto uygulayabilirsiniz. Toplu alım yapılacaksa fiyat iste şeklinde bir buton da yer alabilir. Toplu alımda müşteri panel üstünden iletişim sürecini takip edebilir.

    Tabi ki bu uygulamanın sizin stok uygulamanızla entegre çalışması da gerekmektedir.

    Bence bu tarz bir uygulama hazırlamanız müşterilerin fiyat araştırmalarını oldukça kolaylaştıracak ve satış departmanınız üstündeki yükü(özellikle yalnızca fiyat sorup alım yapmayan müşterilerin oluşturduğu) hafifletecektir.
  • 30-12-2015, 12:26:45
    #8
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Şahsi projelerinde mümkün olduğunca kirala senin olsun şeklinde hizmet almayı tercih eden bir müşteriyim. Çok da güzel bir fikir kanaatimce.

    Yalnız burada benim en çok muzdarip olduğum konu konfigurasyon konusunda karar vermek ve bu konuda firmalardan fiyat almak.

    Belli bir fikirle yola çıkıp projenin geleceğini hesap ederek alım yapmayı düşünürken üstünde karar kılınan konfigurasyon da oldukça değişiklik gösterebilmekte. Eğer müşterileri sürekli mail atarak fiyat talep etme yükünden kurtarabilirseniz (benim gibi) müşterilere çok daha büyük bir kolaylık sağlamış ve karar kılmalarına ciddi ölçüde yardımcı olmuş olursunuz.

    Basit bir web sayfasıyla bunu yapmanız da oldukça mümkün. Şöyle ki; müşteri öncelikle istediği işlemci modelini seçer. Bu seçim yapıldıktan sonra sayfanın en sağında uygun sunucular listelenir. Ardından talep edilen ram, harddisk(1. 2. 3. 4. disk vs), raid kartı bilgileri alınır. Yapılan seçimlere uygun sunucu modelleri sağ tarafta güncellenir. En son aşamada eğer radoreden barındırma hizmeti alınması isteniyorsa hat, trafik ve (istenmesi durumunda) firewall seçenekleri yer alır. Tüm seçenekler işaretlendikten sonra 12, 24 ve 36 ay vadeli şekilde hizmet bedeli müşteriye sunulur. Müşteri almaya karar kıldıktan sonra otomatik sipariş geçebilir. Eğer müşteri bayinizse otomatik iskonto uygulayabilirsiniz. Toplu alım yapılacaksa fiyat iste şeklinde bir buton da yer alabilir. Toplu alımda müşteri panel üstünden iletişim sürecini takip edebilir.

    Tabi ki bu uygulamanın sizin stok uygulamanızla entegre çalışması da gerekmektedir.

    Bence bu tarz bir uygulama hazırlamanız müşterilerin fiyat araştırmalarını oldukça kolaylaştıracak ve satış departmanınız üstündeki yükü(özellikle yalnızca fiyat sorup alım yapmayan müşterilerin oluşturduğu) hafifletecektir.
    Bu noktada bolca seçenek içeren bir çalışmayı paylaşıyoruz. Seçeneklerde genelde ihtiyaç olabilecek tüm donanımlar geliyor. Rakiplerimiz gibi sadece kampanyalı ithalat fazlası veya elde kalmış cihazları değil aktif kullanılan ve yeni sistemleri sunuyoruz sizlere.

    Fakat bu noktada bahsettiğiniz gibi web sitesi yapmak çok doğru değil. Bu hizmette amacımız TOPTAN ALAN yani sizin gibi PROFESYONELLERİ desteklemek. Bu noktada çok fazla müşteri olmadığı için bu tür web sitesi vs gibi işlemler hem süreyi uzatıyor hem de maliyeti arttırıyor. Bu tür bir site olduğunda son kullanıcılarda içeriğe hakim olduğundan bu defa yine size negatif etki ediyor. Bu nedenle TOPTAN ALIM fiyatlarımızı size direkt ulaştırmak daha doğru geliyor bana.
  • 31-12-2015, 19:17:09
    #9
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada yüzyüze görüşmek için malum İstanbula gelmeniz veya bizim Ankara-İzmir gibi şehirlerdeki işlerimizde denk gelmemiz gerekiyor. Online olarak yapma şansı olunca tüm şehirlerdeki arkadaşların katılması mümkün olabiliyor. Bu yüzden dileyen buyursun gelsin çayımızı içsin, dileyen mail atsın... Dükkan sizin.

    [/COLOR]Bu arada ATX vs Rack konusunda düşünceleriniz neler? ATX sunucu tercih ediyor musunuz halen?
    Merhabalar,

    Alternatif lokasyonlar İstanbul - Ankara gibi merkezi yerler haricinde düşünüyor musunuz? Örneğin bir zamanlar Edirne'de açılması planlanan bir veri merkezi haberi bizi oldukça heyecanlandırmıştı lakin sonrasında sanıyorum ki proje askıya alındı.

    ATX konusunda açıkçası şahsi fikrim donanımlar uygun şekilde, paraya biraz kıyılarak toplandığında çok iyi sonuçlar alınabiliyor. Marka sunucular - ATX kıyaslamasında daima düşük bütçeli ATX kasalarla kıyaslama yapıldığı için marka sunucular bariz biçimde önde gözükse de, belirttiğim gibi uygun parçalar bir araya gelerek çokta güzel performanslar elde edilebiliyor. Örneğin biz hala daha ATX kasadan vazgeçebilmiş değiliz