Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durum ile alakalı olarak bir panel düzenleyip insanlar ile birebir yüz yüze taleplerini almanız daha mantıklı olacaktır. Her firma , kişi size burada istediği değerleri bildiremeyebilir. Hepimiz biliyoruz ki ikili ilişkiler daha iyi sonuçlar çıkarıyor. Bu sebepten bir panel oluşturup genel , firma ve bireysel anlamda bir sonuç çıkarmanız daha iyi olacaktır Selçuk bey.
Güzel fikir, bu konuda Hosting Festivali içerisinde bir planımız vardı. Fakat hızlandırmaktan zarar gelmez. Bu konuda görüşmek isteyenler bana PM veya mail ile selcuk@selcuk.com dan ulaşabilirler.

Bu arada yüzyüze görüşmek için malum İstanbula gelmeniz veya bizim Ankara-İzmir gibi şehirlerdeki işlerimizde denk gelmemiz gerekiyor. Online olarak yapma şansı olunca tüm şehirlerdeki arkadaşların katılması mümkün olabiliyor. Bu yüzden dileyen buyursun gelsin çayımızı içsin, dileyen mail atsın... Dükkan sizin.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:57:55 -->-> Daha önceki mesaj 09:41:35 --

Bu arada ATX vs Rack konusunda düşünceleriniz neler? ATX sunucu tercih ediyor musunuz halen?