Softlayer Amsterdam Elektrik Kaybı
8
●1.342
- 19-05-2014, 18:40:46Ne yalan söyliyim haberini aldığımda şaşırdım, softlayer ve elektrik sorunu. Demekki büyükbaşlarında başına gelebiliyormuş bu olaylar 2+n yedekli çalışmalarına rağmen.
Buradan durumu takip edebilir dileyenler.
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1376954 - 19-05-2014, 22:49:51Allah korusun. Aman diyelimSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2014, 00:22:21Üyeliği durdurulduBen direk DC müdürüyle konustum duyduğumda iç güdüsel olarak "yuh" dedimElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladı yada anlamadı ama özür diledi kapattı