Ne yalan söyliyim haberini aldığımda şaşırdım, softlayer ve elektrik sorunu. Demekki büyükbaşlarında başına gelebiliyormuş bu olaylar 2+n yedekli çalışmalarına rağmen.
Buradan durumu takip edebilir dileyenler.
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1376954