Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yalan söyliyim haberini aldığımda şaşırdım, softlayer ve elektrik sorunu. Demekki büyükbaşlarında başına gelebiliyormuş bu olaylar 2+n yedekli çalışmalarına rağmen.

Buradan durumu takip edebilir dileyenler.

http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1376954
Ben direk DC müdürüyle konustum duyduğumda iç güdüsel olarak "yuh" dedim anladı yada anlamadı ama özür diledi kapattı