Merhaba Arkadaşlar vip sistem için sunucuma gene6 ftp sever proğramı kurdurmak istiyorum
Lakin gene6 ftp yi ben uzun süredir kullanıyorum aklıma takılan bir sorun var.
Misal bir üyeye vip üyelik sattım bu vip üye verdigim kullanıcı adını ve şifresini arkadaşlarına verip onada bedava indirme yaptırabilir Gene6 da İp konrol olayı yok bildigim kadarıyla daha gelişmiş bir proğram varmı acaba
ücretli olarak daha gelişmiş bir proğram kurdurmak istiyorum
Gene6 FTP Server kurulumu Ücretli
21
●3.972
- 05-09-2013, 17:36:49Üyeliği durduruldukim diyor yok ? oldurunu aktive anlık takip edebiliyorsunuz + son 24 saat log kısmında görebiliyorsunuz ?ceroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2013, 13:30:51Bu sistemi kime yaptırdınız acaba kaç haftadır yana yakıla arıyorum bir türlü bulamadım. Yardımınıza ihtiyacım var.ceroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2013, 20:44:20Üyeliği durduruldufilezilla sen server indirenlerin görebiliyonmu ?aharaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen filezillada ip bazlı kısıtlama yapabiliyonmu ?
sen filezillada kota limiti koyabiliyonmu ?
sen filezillada indirme yükleme yapanların ne kadar dosya indirdigini ve yükledigini görebiliyonmu ? göremiyorsunuz tabiki göremiyorsanız
gene 6 tek geçerim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:44:20 -->-> Daha önceki mesaj 20:43:24 --
yana yana aramanıza gerek yokKhalkedon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.g6ftpserver.com/en/pricing
burda fiyatları . - 30-10-2013, 23:23:36Filezillada kullanıcılara dl ve up kotası koyma hariç hepsi bulunmaktadır, vip server kuracaksanız proftpd dururken başkasına bakılmaz. üstelik beleşSunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2013, 23:31:42Üyeliği durdurulduyani diyonki hangi ip hangi ülkeye ait oldurunu loglarma vb.. var diyon ?victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi onu kullansınlar
İp bazlı Server veya ev kullanımı anlık izleme

Kullanıcı bazlı Limitleme

Aynı Aynıda 1 veya 2 tane indirme limiti

he bunlar var diyorsan filezillada eyvallah
+ o kadar pararı vermek istemeyen bana gelip 50 tl tek sefer kurulum parası alıyorum ve kendi aldırım lisansı giriyorum
- 30-10-2013, 23:49:27He bunların hepsi varda bu kadar cafcaflı ekranlarda seyredemiyorsunuz maalesef, işi bilen linuxta zaten beş kuruş para vermeden gene6 yı gömecek sistemler hazırlıyor merak etme,SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca o senin kendi lisansını girmene biz ***** kullanım diyoruz işte, bari bu kadar pişkince söyleme ortalıkta
gene 6 tek geçerim.


