he bunlar var diyorsan filezillada eyvallah
+ o kadar pararı vermek istemeyen bana gelip 50 tl tek sefer kurulum parası alıyorum ve kendi aldırım lisansı giriyorum
He bunların hepsi varda bu kadar cafcaflı ekranlarda seyredemiyorsunuz maalesef, işi bilen linuxta zaten beş kuruş para vermeden gene6 yı gömecek sistemler hazırlıyor merak etme,
ayrıca o senin kendi lisansını girmene biz ***** kullanım diyoruz işte, bari bu kadar pişkince söyleme ortalıkta