• 18-02-2013, 00:32:16
    #1
    Kimse NBA takip etmiyor mu forumda koca ALL STAR maçının konusu açılmamış yahu

    Basketbolun en iyileri All-Star organizasyonunda yine nefesleri kesmeye hazırlanıyor.

    Houston'nın ev sahipliğinde Kobe'li, Durant'lı Batı Karması mı yoksa James'li, Carmelo'lu Doğu Karması mı geceyi zafer ile kapatacak?

    Maç saat 03:00'de D-Smart'tan yayınlanacak.
  • 18-02-2013, 01:06:44
    #2
    Eskiden NTV yayınlardı izlerdik...
  • 18-02-2013, 01:07:54
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    omer olsa daha bi anlamli olacakti ama ev sahibi olmakla yetinecek. insallah seneye izleriz omeride
  • 18-02-2013, 01:11:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden NTV yayınlardı izlerdik...
    CNN yayınlıyor. D-Smart smart spordan HD olarak yayınlıyor fark bu.

    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    omer olsa daha bi anlamli olacakti ama ev sahibi olmakla yetinecek. insallah seneye izleriz omeride
    Ömerin bu seviyeye çıkması için 40 değil 240 fırın ekmek yemesi lazım
  • 18-02-2013, 01:14:40
    #5
    wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CNN yayınlıyor. D-Smart smart spordan HD olarak yayınlıyor fark bu.



    Ömerin bu seviyeye çıkması için 40 değil 240 fırın ekmek yemesi lazım
    Bu sene 240in en az 160sini yedigini gorebiliriz. ofansif biraz daha aktif olabilse bide boyunu ribaundda yaptigi gibi biraz daha defansda kullansa 80 firinida kazanir. houston maclarini kacirmiyoruz sayesinde
  • 18-02-2013, 01:40:12
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ömer'in katılması mümkün değil. Ömer savunma anlamında mükemmel ama hücum yok. AllStarda hücum konuşur savunma değil. Allstar maçlarında savunmaya bakarsanız hiç savunma yapmazlar. 1-2 Blok yaparlarsa yaparlar. Amaç Şov.
  • 18-02-2013, 01:51:48
    #7
    cnnturk te veriyor sanırım umarım uyumam griffin ı izlemem gerek
  • 18-02-2013, 02:12:31
    #8
    griffin neden smac yarismasinda yokmus dun
  • 18-02-2013, 02:33:52
    #9
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    griffin neden smac yarismasinda yokmus dun
    bilmiyorum da smaç konusunda kendini ondan daha iyi kanıtlayan yok sanırım yarışmaya gerek yok adamın her maçında şahane bir smaçı oluyor zaten