mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
griffin neden smac yarismasinda yokmus dun
bilmiyorum da smaç konusunda kendini ondan daha iyi kanıtlayan yok sanırım yarışmaya gerek yok adamın her maçında şahane bir smaçı oluyor zaten