Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden NTV yayınlardı izlerdik...
CNN yayınlıyor. D-Smart smart spordan HD olarak yayınlıyor fark bu.

mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
omer olsa daha bi anlamli olacakti ama ev sahibi olmakla yetinecek. insallah seneye izleriz omeride
Ömerin bu seviyeye çıkması için 40 değil 240 fırın ekmek yemesi lazım