• 31-01-2013, 00:11:56
    #1


    Fenerbahçe Kulübü, Belhanda'nın transferinden vazgeçti.

    Fenerbahçe Kulübü, Montpellier'de forma giyen Younes Belhanda'nın transferinden vazgeçildiği açıkladı.

    Sarı lacivertli kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, sürekli değişen transfer bedeli nedeniyle transferden vazgeçildiği belirtildi.

    Fenerbahçe'den yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

    "Montpellier futbol takımının futbolcusu Younes Belhanda’nın transferi ile ilgili Kulübümüz Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Şekip Mosturoğlu’nun Fransa’da yaptığı çalışmalar sonucunda hem Fransız kulübü, hem de Faslı futbolcu Belhanda’nın üzerinde anlaşılan bonservis ücreti ve futbolcunun talep ettiği transfer bedelleri hakkında sürekli değişiklik içeren talepleri üzerine Fenerbahçe Spor Kulübü işbu transferden, Fenerbahçe’nin prensipleri ve menfaatleri doğrultusunda vazgeçmiştir."
  • 31-01-2013, 09:10:20
    #2
    Bence iyi olmuş sonradan öğrendim bu adam 2 sezonda 22 sarı kart 4 kırmızı kart yemiş
  • 31-01-2013, 10:21:51
    #3
    Belhanda bu paraları bıdaha ruyasında gorur ozaman
  • 31-01-2013, 11:17:36
    #4
    ilk hafta transferleri yapacağız dediler 3 transfer sözü verdi aziz amca son 2 güne girdik hala tık yok.Çaktırmıyorlar ama büyük maddi sıkıntı var klüpte yoksa inat uğruna alınırdı o adam

    KaaN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray icin Borsaya bildirip alamadilar diyenler nerdesiniz??
    I'm here

    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence iyi olmuş sonradan öğrendim bu adam 2 sezonda 22 sarı kart 4 kırmızı kart yemiş
    Lugano da her maç sarı kart görüyordu bunların çözümü maç başı para vermek. Lugano ile maç başı anlaştık son 2 sezonunda 2 kırmızı kart gördü sanırım


    Resmen alamadık adamı vazgeçtik falan bunlar boş yalanlar
  • 31-01-2013, 11:35:40
    #5
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Lugano da her maç sarı kart görüyordu bunların çözümü maç başı para vermek. Lugano ile maç başı anlaştık son 2 sezonunda 2 kırmızı kart gördü sanırım


    Resmen alamadık adamı vazgeçtik falan bunlar boş yalanlar
    Tamamda ikisinin mevkileri farklı sen ikisini kıyaslayamassın. Luganonun yedi sarı kart sayısı bence ideal.
  • 31-01-2013, 11:53:13
    #6
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamda ikisinin mevkileri farklı sen ikisini kıyaslayamassın. Luganonun yedi sarı kart sayısı bence ideal.
    Ben çözümü var demek istemiştim. Takımda 1 tane beyin yok 2 gün kaldı bu saatte sonra hangi takım iyi oyuncusunu verir elimiz boş geçeriz bu sezonu. Yada yine son gün fazla para verip birini almaya çalışacaklar.