GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Lugano da her maç sarı kart görüyordu bunların çözümü maç başı para vermek. Lugano ile maç başı anlaştık son 2 sezonunda 2 kırmızı kart gördü sanırım


Resmen alamadık adamı vazgeçtik falan bunlar boş yalanlar
Tamamda ikisinin mevkileri farklı sen ikisini kıyaslayamassın. Luganonun yedi sarı kart sayısı bence ideal.