Lugano da her maç sarı kart görüyordu bunların çözümü maç başı para vermek. Lugano ile maç başı anlaştık son 2 sezonunda 2 kırmızı kart gördü sanırım
Resmen alamadık adamı vazgeçtik falan bunlar boş yalanlar
Tamamda ikisinin mevkileri farklı sen ikisini kıyaslayamassın. Luganonun yedi sarı kart sayısı bence ideal.