ilk hafta transferleri yapacağız dediler 3 transfer sözü verdi aziz amca son 2 güne girdik hala tık yok.Çaktırmıyorlar ama büyük maddi sıkıntı var klüpte yoksa inat uğruna alınırdı o adam
Galatasaray icin Borsaya bildirip alamadilar diyenler nerdesiniz??
I'm here
Bence iyi olmuş sonradan öğrendim bu adam 2 sezonda 22 sarı kart 4 kırmızı kart yemiş
Lugano da her maç sarı kart görüyordu bunların çözümü maç başı para vermek. Lugano ile maç başı anlaştık son 2 sezonunda 2 kırmızı kart gördü sanırım
Resmen alamadık adamı vazgeçtik falan bunlar boş yalanlar