Kariyerlerine baktım
20032007 Osasuna 114 maçta 20 GOL
20072011 Mallorca 113 maçta 27 GOL
20112013 İBB 42 maçta 18 GOL
Okadar üst düzey bir kariyeri yok. Bu transfere gerek yok bence SEMiHe şans verildiğinde daha fazla gol atacağına inanıyorum. Transfer yapılması gerekiyorsa daha üst düzey yıldız transferi yapılması lazım taraftarı coşturan transfer yapılması lazım webo filan boş iş
İnternette çoğunluk webo transferini duyunca hüsrana ugradı. Sow ile ikisi başarılı olabilir bilemiyorum fakat taraftar daha üst düzey yıldız bir futbolcu bekliyordu.
He şunuda söyleyim. Yaşı 31 daha üstüne birşey koyacağını düşünmüyorum.