• 29-01-2013, 21:56:10
    #1
    İlk benden duymuş olun

    Fenerbahçe, İBB'nin Kamerun'lu golcüsü Pierre Webo'yu transfer etti.
  • 29-01-2013, 21:57:12
    #2
    Türkiye'ye gelen en iyi yabancı.
  • 29-01-2013, 22:01:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Drogba'dan üstün bir futbolcu.
  • 29-01-2013, 22:05:57
    #4
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Drogba'dan üstün bir futbolcu.
    Bu da bir bakış açısı tabiki. Kimi Mercedes'i sever kimi Volkswagen'i.

    Fenerbahçe camiasına hayırlı olsun...

    Not: Yöneticiler anlaştı. Bonservisi alınıyor. Oyuncunun sözleşme şartlarını kabul etmesi bekleniyor...
  • 29-01-2013, 22:08:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu da bir bakış açısı tabiki. Kimi Mercedes'i sever kimi Volkswagen'i.

    Fenerbahçe camiasına hayırlı olsun...

    Not: Yöneticiler anlaştı. Bonservisi alınıyor. Oyuncunun sözleşme şartlarını kabul etmesi bekleniyor...
    Beni ciddiye almadınız umarım

    Neyse şaka bi yana hayırlı olsun.. Güzel transfer..
  • 29-01-2013, 22:10:26
    #6
    Çok genç muazzam bir oyuncu
  • 29-01-2013, 22:16:49
    #7
    Weboyu seviyorum sow ile güzel uyum sağlar eminim.Hayırlı olsun
  • 29-01-2013, 22:31:31
    #8
    Kariyerlerine baktım

    2003–2007 Osasuna 114 maçta 20 GOL
    2007–2011 Mallorca 113 maçta 27 GOL
    2011–2013 İBB 42 maçta 18 GOL

    Okadar üst düzey bir kariyeri yok. Bu transfere gerek yok bence SEMiHe şans verildiğinde daha fazla gol atacağına inanıyorum. Transfer yapılması gerekiyorsa daha üst düzey yıldız transferi yapılması lazım taraftarı coşturan transfer yapılması lazım webo filan boş iş

    İnternette çoğunluk webo transferini duyunca hüsrana ugradı. Sow ile ikisi başarılı olabilir bilemiyorum fakat taraftar daha üst düzey yıldız bir futbolcu bekliyordu.

    He şunuda söyleyim. Yaşı 31 daha üstüne birşey koyacağını düşünmüyorum.
  • 29-01-2013, 22:40:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sow ile ikisi başarılı olabilir bilemiyorum fakat taraftar daha üst düzey yıldız bir futbolcu bekliyordu.
    Para yok, ucuz alternatiflere yoneliyorlar. Dava oldugu icin bankalar kredi acmiyor. Su son 3 yilda FBnin mali yapisi ciddi bozuldu.

    Bana kalsa FBnin forvete transfere ihtiyaci yok. Basimizda duzgun TD olsa Bienvenuyu bile gol krali yapacak kadro var. O elemani niye gonderdiler, niye getirdiler hala anlamadim. Olan yine Semihe oldu, adam tam kadroya girmeye basladi, yine yedege cekilecek. Olan ayrica bizim paralara oldu, sene sonunda zaten TD degisecek, Webodan kurtulmak icin ayri para odeyecegiz.