mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu da bir bakış açısı tabiki. Kimi Mercedes'i sever kimi Volkswagen'i.

Fenerbahçe camiasına hayırlı olsun...

Not: Yöneticiler anlaştı. Bonservisi alınıyor. Oyuncunun sözleşme şartlarını kabul etmesi bekleniyor...
Beni ciddiye almadınız umarım

Neyse şaka bi yana hayırlı olsun.. Güzel transfer..