Bu da bir bakış açısı tabiki. Kimi Mercedes'i sever kimi Volkswagen'i.
Fenerbahçe camiasına hayırlı olsun...
Not: Yöneticiler anlaştı. Bonservisi alınıyor. Oyuncunun sözleşme şartlarını kabul etmesi bekleniyor...
Beni ciddiye almadınız umarım
Neyse şaka bi yana hayırlı olsun.. Güzel transfer..