Sow ile ikisi başarılı olabilir bilemiyorum fakat taraftar daha üst düzey yıldız bir futbolcu bekliyordu.
Para yok, ucuz alternatiflere yoneliyorlar. Dava oldugu icin bankalar kredi acmiyor. Su son 3 yilda FBnin mali yapisi ciddi bozuldu.
Bana kalsa FBnin forvete transfere ihtiyaci yok. Basimizda duzgun TD olsa Bienvenuyu bile gol krali yapacak kadro var. O elemani niye gonderdiler, niye getirdiler hala anlamadim. Olan yine Semihe oldu, adam tam kadroya girmeye basladi, yine yedege cekilecek. Olan ayrica bizim paralara oldu, sene sonunda zaten TD degisecek, Webodan kurtulmak icin ayri para odeyecegiz.