Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Drogba'dan üstün bir futbolcu.
Bu da bir bakış açısı tabiki. Kimi Mercedes'i sever kimi Volkswagen'i.

Fenerbahçe camiasına hayırlı olsun...

Not: Yöneticiler anlaştı. Bonservisi alınıyor. Oyuncunun sözleşme şartlarını kabul etmesi bekleniyor...