Konu
Webo Fenerbahçe'de
29-01-2013, 22:05:57
#4
mrsilver
Ertan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Drogba'dan üstün bir futbolcu.
Bu da bir bakış açısı tabiki. Kimi Mercedes'i sever kimi Volkswagen'i.
Fenerbahçe camiasına hayırlı olsun...
Not: Yöneticiler anlaştı. Bonservisi alınıyor. Oyuncunun sözleşme şartlarını kabul etmesi bekleniyor...