• 20-12-2012, 03:43:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beşiktaş, Portekizli futbolcusu Ricardo Quaresma'nın sözleşmesinin karşılıklı olarak feshedildiğini borsaya bildirdi.

    İstanbul - Quaresma ile yapılan anlaşma gereği, eğer Portekizli bu sezon bitimine kadar Türkiye'den bir kulübe transfer olursa Beşiktaş, 5 milyon euro bonservis bedeli kazanacak.



    Quaresma'nın daha önce yakın çevresine ülkesinin takımlarından Porto ile anlaştığını söylediği biliniyordu.



    Kaynak: Ntv




    Bu 5 milyon euro bonservis bedeli olmamış olsaydı galatasaray bu adamı alıp adam ederdi.
  • 20-12-2012, 09:45:33
    #2
    "Türkiye'den bir kulübe transfer olursa Beşiktaş, 5 milyon euro bonservis bedeli kazanacak."

    Ne kadar saçma. Madem Türkiye de başka bir takıma gitmesinden seni korkutacak kadar iyi oyuncu elinde tutup oynatsaydın.
  • 20-12-2012, 10:26:38
    #3
    Çok saçma bir anlaşma olmuş, oyuncunun ocak ayına kadar olan maaşı olan 1,5 M avro ödenecekmiş. Ne anladım bu karşılıklı fesh olayından, bekleseydiniz belki devre arası taliplisi çıkardı...
    Beşiktaş yönetimi ilk önemli yanlışını yaptı bence...
  • 20-12-2012, 10:40:34
    #4
    galatasaraya gelir demedi demeyin
  • 20-12-2012, 12:04:44
    #5
    Alırsın bi takıma kiralarsın nasılsa sezon sonuna kadarmış, sezon sonuda kendine transfer edersin bu kadar basit
  • 20-12-2012, 12:09:17
    #6
    gs beşiktaşın artıklarına göz dikmiş bkz: david hawkins, ersin dağlı son hedef quaresma ve carlos arroyo
  • 20-12-2012, 12:10:21
    #7
    Googital.com
    umarım gs alır
  • 20-12-2012, 12:14:16
    #8
    Beşiktaşa gelen yabancı futbolcular bu feda yüzünden lanet edip gidiyor takımdan. İşte size feda
  • 20-12-2012, 13:12:00
    #9
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beşiktaşa gelen yabancı futbolcular bu feda yüzünden lanet edip gidiyor takımdan. İşte size feda
    "Son olarak Beşiktaş taraftarına çok teşekkür ediyorum. Ama şunu da bilsinler ki; benim Beşiktaş'tan ayrılmam parayla ilgili değil. Elimden geleni yapmaya çalıştım ama yönetim ve teknik ekipten aynı karşılığı göremedim. Ben burada oynamak isterdim. Ama maalesef onların oluşturduğu şartlar nedeniyle olaylar buraya kadar geldi. Taraftarlarla çok güzel zamanlar geçirdim. Onlara çok teşekkür ediyorum." Ricardo Quaresma