Beşiktaş, Portekizli futbolcusu Ricardo Quaresma'nın sözleşmesinin karşılıklı olarak feshedildiğini borsaya bildirdi.
İstanbul - Quaresma ile yapılan anlaşma gereği, eğer Portekizli bu sezon bitimine kadar Türkiye'den bir kulübe transfer olursa Beşiktaş, 5 milyon euro bonservis bedeli kazanacak.
Quaresma'nın daha önce yakın çevresine ülkesinin takımlarından Porto ile anlaştığını söylediği biliniyordu.
Kaynak: Ntv
Bu 5 milyon euro bonservis bedeli olmamış olsaydı galatasaray bu adamı alıp adam ederdi.
Quaresma Defteri Kapandı
14
●786
- 20-12-2012, 12:09:17gs beşiktaşın artıklarına göz dikmiş bkz: david hawkins, ersin dağlı son hedef quaresma ve carlos arroyo
- 20-12-2012, 13:12:00"Son olarak Beşiktaş taraftarına çok teşekkür ediyorum. Ama şunu da bilsinler ki; benim Beşiktaş'tan ayrılmam parayla ilgili değil. Elimden geleni yapmaya çalıştım ama yönetim ve teknik ekipten aynı karşılığı göremedim. Ben burada oynamak isterdim. Ama maalesef onların oluşturduğu şartlar nedeniyle olaylar buraya kadar geldi. Taraftarlarla çok güzel zamanlar geçirdim. Onlara çok teşekkür ediyorum." Ricardo Quaresmazego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
