"Türkiye'den bir kulübe transfer olursa Beşiktaş, 5 milyon euro bonservis bedeli kazanacak."

Ne kadar saçma. Madem Türkiye de başka bir takıma gitmesinden seni korkutacak kadar iyi oyuncu elinde tutup oynatsaydın.